اهواز- مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان از راه اندازی خانه جودو به نام «محمد رشنونژاد» تنها مدال آور بزرگسالان این رشته در اندیشمک خبرداد.

راه اندازی خانه جودو به نام «محمد رشنو نژاد» در اندیمشک

افشین حیدری در حاشیه مراسم تقدیر از نائب قهرمان و ستاره تاریخ جودو خوزستان در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به اینکه  اولین مدال بزرگسالان استان در مسابقات قهرمانی آسیا توسط محمد رشنونژاد ۲۱ ساله بدست آمد اظهار کرد: «رشنونژاد» قهرمان جوان و آینده دار است و مسئولان ورزش استان از وی حمایت خواهد کرد.

وی افزود: امروز تجلیل ساده ای از وی انجام شده و در مراسم تقدیر از مدال آوران خوزستان به صورت ویژه از «رشنونژاد» تجلیل خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: در صورتی که رشنونژاد بتواند سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را کسب کند پاداش ویژه از سوی این اداره کل دریافت خواهد کرد.

حیدری بابیان اینکه درصورتی که مجموعه اندیمشک از اعم از فرماندار، نماینده که جزء نفراتی هستند که در خصوص موضوع پروژه های ورزشی کمک های بسیار به این اداره کل کردند اظهار کرد: یک سالن اختصاصی به عنوان خانه جودو به نام محمد رشنونژاد دارنده اولین مدال تاریخ جودو خوزستان در رده بزرگسالان آسیا ثبت و راه اندازی می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.